Twee nominaties voor iO in competitie US Partnership Awards

21 maart 2023 – iO is tot twee keer toe genomineerd voor een US Partnership Award. De nominaties vallen in de categorieën "Best Affiliate & Partnership Strategy - Enterprise" en "Best Partnership Optimization Strategy". In beide gevallen hebben de nominaties betrekking op de samenwerking tussen iO en Philips. De prijsuitreiking vindt plaats op 3 april in Miami, Florida.

“De genomineerde inzendingen Philips & iO: A Blueprint for Expansion in North America en Philips & iO: The Fundamentals of a Partnership laten de succesvolle samenwerking tussen iO en Philips zien én de gekozen strategie, waarmee de gestelde doelen worden overtroffen”, aldus Tim van Hout, Team Lead Affiliate Marketing bij iO Campus Amsterdam.

“De nominaties zijn een erkenning van de gezamenlijke inspanningen van iO en Philips om een strategie te ontwikkelen, die gericht is op het optimaliseren van partnerships en die gericht is op waarde-toevoeging binnen het onlinemarketingkanaal”, vervolgt Van Hout.

“We zijn trots op de uitstekende resultaten, die we hebben behaald en willen onze dank uitspreken aan Philips voor hun gestelde vertrouwen in iO.”

iO werkt al jaren samen met Philips als affiliate-marketingpartner en is sinds 2021 verantwoordelijk voor de campagnes in de Verenigde Staten en Canada. Met de Global Performance Awards 2022 is het affiliate-team van iO al eerder met Philips in de prijzen gevallen.

Over US Partnership Awards
The US Partnership Awards recognize the individuals, tech and organizations that build and nurture exceptional outcome-based performance, affiliate, brand and influencer partnerships that help to drive customer value and loyalty, fuel creativity and act as a catalyst for growth.

iO is een groeiend team van experts, dat end-to-end diensten levert voor communicatie en digitale transformatie. Groot denkend, lokaal werkend. Vanuit strategie, creatie en content, marketing, en technologie werkt iO samen met klanten om hun merk te versterken, digitale systemen te verbeteren en toekomstbestendig verder te groeien.

Affiliate marketing team - iO Campus Amsterdam

Charles Borremans