Mia heeft het licht gezien in Intracto Group

Story image

Het Antwerpse Mia Interactive komt Intracto Group versterken. Het bureau telt 20 experts in strategie, web development en online marketing. Door de overname van Mia Interactive wordt Intracto Group meteen ook de grootste partner van Hubspot in België.

Intracto Group bouwt een geïntegreerd full-service bureau en wil voor haar klanten dé partner zijn, die hen laat excelleren in de domeinen strategie, creatie, content, marketing en technologie.

End-to-end ontzorging van klanten steeds belangrijker

De afgelopen 15 jaar groeide Mia Interactive uit tot een gerespecteerd agency in de sector waar leads genereren en klanten helpen groeien altijd centraal stond.

Doordat vragen van klanten steeds breder werden en steeds meer expertise vergden, groeide beetje bij beetje het voortschrijdend inzicht bij Mia Interactive om op zoek te gaan naar een solide partner.

Steven Van Duyse, Strategic Director bij Mia Interactive: "de enorme groeispurt van Intracto Group de laatste jaren was eigenlijk voor ons een moment om na te denken over de toekomst. Klanten vragen steeds meer om end-to-end ontzorgd te worden. Minder en minder willen ze met een veelheid aan nichebureaus werken omdat alle processen van hun dienstverlening naadloos op elkaar moeten aansluiten. Met Intracto Group zijn we in staat om met het hele team elk digitaal vraagstuk het hoofd te bieden.

Grootste HubSpot partner in België

Pieter Janssens, CEO Intracto Group: "Naast de expertise in Drupal en Symfony is de ervaring van het team van Mia Interactive in HubSpot een heel sterke troef. Marketing automation zal de komende jaren alleen maar aan belang winnen en dat we samen met Mia Interactive, naast Salesforce en Adobe, nu de grootste partner van HubSpot worden in België is voor ons team en onze klanten erg waardevol.

Samen met Mia Interactive versterken we ons weer op de 5 domeinen die zo belangrijk zijn voor ons: strategie, creatie, content, marketing en technologie."

Over iO - Infinite Opportunities

Op zoek naar een optimale gebruikservaring voor hun klanten, komen bedrijven en organisaties bij iO terecht. Door meer dan 1.500 talenten op vlak van strategie, content, creatie, marketing en technologie samen te brengen, creëren we infinite opportunities voor nationale en internationale klanten als Audi, Brussels Airport, Eneco en Sodexo.

Op campussen verspreid over België, Nederland, Zweden en Bulgarije stroomlijnen we samen met onze klanten hun communicatie en digitale transformatie. Zo kunnen zij nog beter inspelen op de verwachtingen van hún klanten. Onze campussen zijn echte kenniscentra, waar werken, ontmoeten en inspireren hand in hand gaan. Dichtbij klanten en talent, op zoek naar de digitale diversiteit die het verschil maakt voor eindgebruikers. Voor ons allemaal.

iO - Infinite Opportunities