iO verwelkomt Martine Lemans als Managing Director van de Consultancy-divisie in Nederland

Voormalig directeur van Media.Monks brengt meer dan 10 jaar ervaring in operations en teambuilding naar iO

Met Martine Lemans als de nieuwe Managing Director van hun Consultancy-divisie zet iO in op kwalitatief sterke en langdurige partnerships met organisaties. Via consultancy wil het blended agency zijn klanten essentiële digitale expertise en advies bieden.

Binnen iO biedt Consultancy Nederland waardevol advies en knowhow en plaatst ze meer dan 100 consultants en tech experts bij bedrijven als KLM, Rabobank, ING, Jumbo, Miele, Vodafone, KPN en Stedin. In die zin vervult de divisie de missie van iO: ​ bedrijven met blended expertise op alle vlak ondersteunen. Net als zijn projectteams of de Teams as a Service (TaaS), staan iO consultants klaar om kwalitatief werk te leveren en waarde te creëren voor zowel klanten als collega's. ​

Het is voor bedrijven vaak van cruciaal belang dat ze – waar nodig – onmiddellijk een beroep kunnen doen op experts: dankzij de kennis en vaardigheden van iO’s professionals breiden organisaties hun interne capaciteiten snel uit. Zo kunnen ze niet alleen technische problemen oplossen, maar ook effectief hun digitaliserings- en businessdoelstellingen behalen. ​

“Consultancy is een essentieel onderdeel van de samenwerkingen die we met onze klanten willen aangaan. We willen onze expertise met hen delen – ook door deskundige professionals in hun organisatie te plaatsen om samen uitzonderlijke resultaten te behalen. Daarom zijn we blij dat we Martine Lemans als nieuwe Managing Director mogen verwelkomen. Met haar mensgerichte vaardigheden, leiderschapsstijl en gedrevenheid zal ze de divisie ongetwijfeld naar verdere successen leiden," aldus Maarten Voermans, Country Director iO Nederland.

10 jaar ervaring in operations en teambuilding

Voordat Martine bij iO kwam, was ze de Managing Director bij Media.Monks Hilversum, waar ze een dynamisch team van 600 personen met uiteenlopende vaardigheden aanstuurde. Haar ervaring in projectmanagement en operations heeft haar diepe fascinatie voor technologie en de voortdurend veranderende digitale omgeving gevormd. ​

"Ik geloof dat technologie het fundament is van onze toekomst. Niet alleen geeft die economieën en samenlevingen vorm, maar ze is ook essentieel is voor het stimuleren van verandering en het leveren van kwalitatief werk in de digitale wereld van vandaag. Daarom ben ik blij om deel uit te maken van iO: zij erkennen het belang van technologie en digitale transformatie, maar stellen ook kwaliteit, gecombineerde expertise, teamwork en mensen centraal." - Martine Lemans, Managing Director Consultancy Nederland, iO

Martine vervulde sleutelrollen met een wereldwijd bereik - van Europa en Zuid-Amerika tot Azië. Die intercontinentale ervaring scherpt haar inzicht en inlevingsvermogen in verschillende culturen aan en zorgt ervoor dat ze goed samenwerkt met mensen van diverse achtergronden. Haar passie voor mensen, creatieve probleemoplossing en oplossingsgericht management passen perfect bij de kernwaarden van iO. Martine zet zich in voor inclusieve werkomgevingen en hanteert een flexibele en cultureel bewuste leiderschapsstijl in haar rol.

​iO is een blended agency. Wij brengen talent in marketing, technologie, content, strategie en creatie samen. Met ‘experience is everything’ als overtuiging helpen we onze klanten hun doelgroep een rijke en relevante merkbeleving te bieden. Zo konden we sterke merken als Audi, Brussels Airport, Efteling, Eneco, Fiberklaar en Worldline al helpen groeien.

iO werd opgericht in 2005 en opereert lokaal en internationaal in opdracht van bedrijven, organisaties en overheden vanuit onze verschillende campussen in België, Nederland, Zweden, Denemarken en Bulgarije. iodigital.com

Martine Lemans - Managing Director Consultancy Nederland, iO

Maarten Voermans