iO versterkt ambitie met de komst van Collin Seyger als nieuwe CFO

Het agency benadrukt hiermee de verdere professionalisering en uitbouw van de organisatie.

Op 4 september is Collin Seyger als nieuwe CFO binnen iO gestart. Gezien de ambitieuze doelstellingen om in een volgend stadium verder door te groeien ook buiten de Benelux en Scandinavië, is deze aanwerving een belangrijke stap ter voorbereiding van het verdere traject.

Meer dan 20 jaar financiële ervaring

Vanuit zijn ervaring zal Collin Seyger een drijvende kracht zijn voor iO. De CFO kijkt terug op meer dan 20 jaar ervaring in finance (o.a. AkzoNobel, Atlas Professionals en ilionx) en is sinds 2015 ook actief in de private equity-sector (o.a. HAL investments en Egeria). ​

“Finance is voor mij een integraal onderdeel van een bedrijf. Ik hou niet van afdeling-denken; ik denk liever in processen”, vertelt Collin. “In mijn nieuwe functie wil ik in gesprek gaan met de mensen, hen meenemen in de ongelooflijke journey die iO al een tijdje aan het afleggen is. Ik kijk ernaar uit om samen met alle iO-collega's van deze volgende stap een succes te maken.”
Collin Seyger, CFO bij iO

Een daadkrachtig finance-team dat klaar is voor de toekomst

De voorbije 4 jaar zette iO tijdens zijn enorme groeispurt al veel stappen dankzij huidig CFO Geert Stoops. Stoops blijft ook in de toekomst aan boord binnen het finance-team. Hij zal zijn schouders onder alle volgende technische en integratiestappen zetten om dit succesverhaal verder uit te bouwen.

“Ons finance-team steunt al enkele jaren op Geert Stoops als waardevolle kracht”, zegt Pieter Janssens (CEO van iO). “Hij heeft ons de afgelopen jaren gebracht tot waar we nu zijn, en daar zijn we hem erg dankbaar voor.”

iO is een blended agency. Wij helpen klanten zoals Audi, Worldline, Brussels Airport, Efteling en Eneco om volledige merkervaringen van begin tot eind duurzaam vorm te geven en te verbeteren. Door de juiste expertise – strategie, creatie, technologie, marketing en data – slim te combineren, en actief samen te werken met onze klanten. Zo boeken we de digitale vooruitgang die klanten, gebruikers en mensen in deze tijden van een merk verwachten.

iO (voorheen Intracto Group) werd opgericht in 2005 en opereert lokaal en internationaal in opdracht van bedrijven, organisaties en overheden in België, Nederland, Zweden, Denemarken en Bulgarije. ​iodigital.com