iO haalt Arnoud Martens als managing director Amsterdam aan boord

Naast het managen van iO Campus Amsterdam zal Arnoud Martens de iO campussen in Rotterdam en Utrecht overkoepelend leiden.

Blended agency iO heeft Arnoud Martens aangesteld als de nieuwe managing director voor campus Amsterdam. Daarnaast heeft hij de overkoepelende verantwoordelijkheid over de iO campussen in Rotterdam en Utrecht. Met zijn sterke persoonlijkheid en jarenlange ervaring in de digitale sector is Arnoud de perfecte keuze om de locaties in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht succesvol te leiden.

Leidinggeven in het DNA

Arnoud Martens brengt een indrukwekkend cv met zich mee, met leidinggevende functies in technologie en innovatie. Drie grote campussen naar meer groei en succes leiden, dat is Martens op het lijf geschreven. Ook in de digitale wereld heeft hij de nodige kilometers op de teller staan. Zo was hij onder meer group director Europe, managing director en COO bij Valtech Nederland, en vervulde hij managementrollen bij Mirabeau en eFocus. Daarnaast heeft Arnoud diverse toonaangevende advies- en investeringsrollen gehad, waaronder die als lid van de Raad van Advies bij Grabowsky en als co-eigenaar van 3T Vastgoed. ​

Arnoud Martens, Managing Director - iO Campus Amsterdam

“Ik ben superblij om met de collega’s op de iO campussen in de Randstad regio aan de slag te gaan. De energie en drive die er hangt voel je gewoon. Ik geloof sterk in de blended aanpak van iO: inspirerend om te zien hoe enthousiast experts vanuit verschillende disciplines met elkaar verbinden en hoe iO nieuwe dienstformules bedenkt om met zijn klanten samen te werken. Dat biedt niet alleen kansen voor ons, maar ook voor onze klanten. De digitale wereld is enorm in beweging, en net dát trekt me aan. Het is een uitdaging, die ik graag aanga om samen mooie resultaten neer te zetten."

Mensenmens met technologische affiniteit

Arnoud staat bekend om zijn talent om mensen en organisaties te helpen hun ambities waar te maken, met een sterke focus op de balans tussen mensen, bedrijfsvoering en technologie.

"We zijn bijzonder blij om iemand als Arnoud te verwelkomen," zegt Pieter Janssens, CEO van iO. "Hij heeft een passie voor klantgericht werken en levert diensten die écht het verschil maken. Met zijn diepe kennis van technologie en innovatie, én zijn ervaring in het runnen van een bureau, is hij de ideale toevoeging aan onze blended agency."

​iO is een blended agency. Wij brengen talent in marketing, technologie, content, strategie en creatie samen. Met ‘experience is everything’ als overtuiging helpen we onze klanten hun doelgroep een rijke en relevante merkbeleving te bieden. Zo konden we sterke merken als Audi, Brussels Airport, Efteling, Eneco, Fiberklaar en Worldline al helpen groeien.

iO werd opgericht in 2005 en opereert lokaal en internationaal in opdracht van bedrijven, organisaties en overheden vanuit onze verschillende campussen in België, Nederland, Zweden, Denemarken en Bulgarije. iodigital.com

foto: Arnoud Martens, Managing Director - iO Campus Amsterdam