iO brengt digitale innovatie in Den Bosch

Op 12 september opent iO officieel haar nieuwste campus in Den Bosch voor klanten, partners, ondernemers en studenten.

iO, die twee letters zie je sinds kort op de grote ramen van het indrukwekkende Belvedère gebouw. iO is een 'blended agency’ met een bewezen staat van dienst in het bedenken en maken van digitale platformen en oplossingen voor allerlei sectoren. Van websites, apps en dashboards tot podcasts en reclamecampagnes. Op 12 september openen ze officieel vanaf 16.00 uur de deuren van hun nieuwste campus, één van de 5 campussen in Nederland. Iedereen is welkom bij de opening. Die middag hoor je alles over de geheimen van een goede marketingstrategie, de nieuwste digitale technieken en de toepassing van AI in de praktijk. Kortom, alles wat je nodig hebt om je website of app te laten slagen.

Digitale transformatie in samenwerking met toonaangevende klanten

Samen met loyale klanten zoals Landal GreenParks, Efteling, YER en Enexis Netbeheer, bundelen de 260 experts op de campus verschillende disciplines tot de juiste ‘blend’. Een mix van strategie, creativiteit, content, marketing, technologie en data. Daarmee smeden zij de ultieme gebruikerservaring op alle digitale plekken die je kunt bedenken. Van websites, apps en dashboards tot podcasts en reclamecampagnes. Of je als bedrijf nu aan het begin van je digitalisering staat of de volgende stap wilt zetten, de ervaren teams van iO staan klaar om je te helpen.

Yannick van der Aa, Managing Director iO Campus Den Bosch: ​

“Techneuten, ontwerpers, onderzoekers, strategen, marketeers, etc. Iedereen werkt hier samen met de experts van onze klanten aan de ultieme gebruikerservaring. Onze nieuwe campus biedt ruimte aan al deze mensen om elkaar te inspireren en kennis te delen. Van aanstormend talent tot in de wol geverfde ondernemers. Hier bloeien ideeën op en ontstaan waardevolle verbindingen.” ​

De opening

Van 16.00 tot 19.00 uur is iedereen van harte welkom bij het openingsevenement en eerste kennisevent op deze nieuwe iO campus. Bekijk het programma, meld je aan en maak kans op een kosteloos gebruikersonderzoek voor jouw website of app. Vul het aanmeldformulier in op de website van iO: https://bit.ly/opening_iO_DenBosch.

iO is een blended agency. Samen met langdurige klanten als Landal GreenParks, Efteling, de Koninklijke Nederlandse Golf Federatie en Enexis Netbeheer geven we van begin tot eind vorm aan onvergetelijke merk- en klantervaringen en optimaliseren we deze continu. Door de juiste expertises – strategie, creatie, technologie, marketing en data – slim te combineren. Zo boeken we de digitale vooruitgang die onze klanten en hun klanten, gasten of bezoekers in deze tijden van een merk verwachten. ​

iO (voorheen Intracto Group) werd opgericht in 2005 en opereert lokaal en internationaal in opdracht van bedrijven, organisaties en overheden in België, Nederland, Zweden, Denemarken en Bulgarije. iodigital.com

Voor verdere informatie en eventuele interviews:

Yannick van der Aa

Managing Director iO Campus Den Bosch, iO