Intracto neemt BLUE Web Solutions over

Amper een jaar na een eerste overname in Nederland, zet Intracto een tweede strategische stap.

Intracto neemt BLUE Web Solutions uit Den Bosch (NL) over, een erg degelijke technische partij met uitgebreide expertise in PHP en opensource frameworks.

Met de overname versterkt Intracto zijn technische team in Nederland en onderstreept het zijn filosofie op vlak van open source.  BLUE Web Solutions bevindt zich op dezelfde locatie als het Nederlandse kantoor van Intracto, wat het nog makkelijker maakt om het bedrijf te integreren in de groep en een sterke, veelzijdige Nederlandse ploeg uit te bouwen.

Meer dan 30% groei in Nederland na 1 jaar

“We blikken erg tevreden terug op ons eerste jaar in Nederland”, zegt Pieter Janssens, Managing Director van Intracto. “De integratie van Have A Nice Day is succesvol afgerond en met een groei van meer dan 30% kunnen we in Nederland bovendien terugblikken op het sterkste groei-jaar tot nu toe."

Nieuwe strategische stappen in Nederland

"We zien het als een signaal dat onze activiteiten sterk geapprecieerd worden", besluit Janssens. "Dat stimuleert ons om ook in Nederland nieuwe strategische stappen te gaan zetten, te beginnen met de uitbreiding van de technische expertise op weg naar een echte multi-stackomgeving.”

Over iO - Infinite Opportunities

Op zoek naar een optimale gebruikservaring voor hun klanten, komen bedrijven en organisaties bij iO terecht. Door meer dan 1.500 talenten op vlak van strategie, content, creatie, marketing en technologie samen te brengen, creëren we infinite opportunities voor nationale en internationale klanten als Audi, Brussels Airport, Eneco en Sodexo.

Op campussen verspreid over België, Nederland, Zweden en Bulgarije stroomlijnen we samen met onze klanten hun communicatie en digitale transformatie. Zo kunnen zij nog beter inspelen op de verwachtingen van hún klanten. Onze campussen zijn echte kenniscentra, waar werken, ontmoeten en inspireren hand in hand gaan. Dichtbij klanten en talent, op zoek naar de digitale diversiteit die het verschil maakt voor eindgebruikers. Voor ons allemaal.

iO - Infinite Opportunities