Intracto Group nu ook in Rotterdam na overname Burst

Het Rotterdamse team van 50 experts kiest voor Intracto Group om de eigen expertise nóg breder in te kunnen zetten.

Story image

Met de overname van het digitale bureau Burst heeft Intracto Group opnieuw een forse stap gezet naar een leidinggevende positie op het gebied van digital services op de Nederlandse markt. Het Rotterdamse team (met opdrachtgevers als Baderie, Davidoff, Natuurmonumenten en Perfetti Van Melle) van 50 experts kiest voor Intracto Group om de eigen expertise nóg breder in te kunnen zetten en zo haar dienstverlening als full-service digitaal bureau verder uit te bouwen.

Intracto Group bouwt daadkrachtig aan een geïntegreerde, full-service propositie en wil voor haar klanten dé partner zijn die hen laat excelleren in de domeinen strategie, creatie, content, marketing en technologie. Recent werden ook de bureaus One Shoe en Isaac aan de groep toegevoegd. Met de overname van Burst telt het team van Intracto Group nu ruim 900 medewerkers.

Behoefte aan end-to-end digitale transformatie groter dan ooit

Hans Maltha, CEO en oprichter Burst: "Het kruispunt van marketing, technologie en data is steeds meer de plek waar de magie ontstaat. Zeker sinds COVID-19 hebben we enerzijds gezien dat partijen, die hun digitale huiswerk al klaar hadden, enorm gegroeid zijn. Anderzijds zijn ondernemingen, die nog niet zo ver waren, wakker geschud en gaan inzien hoe ze kunnen groeien door in te zetten op verdere digitale transformatie.

Toen we in contact kwamen met Intracto Group was er meteen sprake van zowel een persoonlijke als een professionele klik. Intracto Group heeft de juiste experts, skills en tools aan boord om samen met ons nog betekenisvoller te worden in een wereld, die steeds meer digitaliseert. Ik blijf leidinggeven aan Burst en ga meebouwen aan de Rotterdamse campus. Wij kunnen voortaan voor alle mogelijke vraagstukken samenwerken met het team van Intracto Group en daarmee onze klanten nóg meer ontzorgen."

Start campus Rotterdam

Pieter Janssens, CEO Intracto Group: "Als je kijkt naar het talent, de expertise en de cases, dan vormt Burst een uitstekende basis voor onze toekomstige campus Rotterdam. Onze filosofie blijft om dichtbij talent en klanten te zijn. Met Burst kunnen we groeien in een voor ons nieuwe en belangrijke regio. Zeker op het vlak van data en technologieën zoals Drupal, Magento, Salesforce en Shopify heeft Burst een sterk team in huis."

Brian Hirman, Director Corporate Development Intracto Group: "We gaan op zoek naar de juiste expertises die onze klanten nodig hebben. Dit om, ongeacht de vraag, een end-to-end en geïntegreerde oplossing te kunnen bieden. In de gesprekken met Burst bleek snel dat er een uitstekende fit is op visie, inhoud en cultuur. Hans Maltha is naast een sterke ondernemer, ook een vakman en – niet onbelangrijk – een plezierig mens. Wij zijn blij met nieuw talent aan boord, dat bulkt van de kwaliteit. Voor Burst betekent Intracto Group de kans om op grotere schaal nog meer te betekenen voor hun bestaande en nieuwe klanten."

COVID-19 zorgt voor spoedcursus digitalisering

De toekomst belooft alleen nog maar boeiender te worden. COVID-19 heeft aangetoond dat bedrijven die hun digitaal huiswerk klaar hadden, een sterke voorsprong hebben kunnen nemen.

Pieter Janssens, CEO Intracto Group: "We zien duidelijk dat klanten meer en meer kiezen voor een full service propositie bij één betrouwbare partner. Het geeft hen de kans om winst te boeken qua tractie en efficiëntie."

Intracto Group wil bedrijven dan ook in staat stellen om zich (verder) te onderscheiden. Van advies tot implementatie en dat in de domeinen strategie, creatie, content, marketing en technologie.

Over iO - Infinite Opportunities

Op zoek naar een optimale gebruikservaring voor hun klanten, komen bedrijven en organisaties bij iO terecht. Door meer dan 1.500 talenten op vlak van strategie, content, creatie, marketing en technologie samen te brengen, creëren we infinite opportunities voor nationale en internationale klanten als Audi, Brussels Airport, Eneco en Sodexo.

Op campussen verspreid over België, Nederland, Zweden en Bulgarije stroomlijnen we samen met onze klanten hun communicatie en digitale transformatie. Zo kunnen zij nog beter inspelen op de verwachtingen van hún klanten. Onze campussen zijn echte kenniscentra, waar werken, ontmoeten en inspireren hand in hand gaan. Dichtbij klanten en talent, op zoek naar de digitale diversiteit die het verschil maakt voor eindgebruikers. Voor ons allemaal.

iO - Infinite Opportunities