Dubbele strategische versterking voor iO

Nieuw CX-talent tilt creatie merkbeleving een niveau hoger

De strategische teams van iO zijn net met twee ervaren strategen versterkt. Met Masood Talha en Jelle Plass erbij biedt het blended agency zijn klanten een nog sterkere customer experience (CX) en service design.

Ondernemingen, organisaties en overheden helpen met hun merk en business, dat is de missie van iO. Het blended agency speurt daarom de markt af naar de strafste experts in strategie, creatie en content, marketing en technologie.

Met CX-strategen Masood Talha en Jelle Plass haalt het strategieteam van iO recent weer buitengewoon talent aan boord. Dat ontwikkelt de belevingen en services die burgers, consumenten, ondernemingen en overheden overtuigen telkens weer voor een merk te kiezen.

Masood Talha zal innovatieve producten ontwikkelen, toonaangevende platformen bouwen en diensten ontwerpen om de verwachtingen van klanten te overtreffen. Ervaring heeft hij alvast te over: hij verdiende zijn sporen bij agentschappen als Bothrs en November Five.

Ook Jelle Plass legt mooie geloofsbrieven voor (daarop prijkt onder meer DEPT, naast Bothrs en Emakina Nederland en België). Deze digital product designer en AI-expert zal zich onder meer verdiepen in artificiële intelligentie en hoe iO zijn klanten er echte meerwaarde mee kan bieden.

Betekenisvolle impact op merken en bedrijven

Dennis Snijders, Service Line Director Strategy bij iO: “Bij iO focussen we op het ontwikkelen van klantervaringen die de merkbelofte overstijgen. Dat is wat we bedoelen met ons credo “Experience is everything”. Want alleen zo kan een organisatie zich tegenover andere spelers differentiëren en een voorsprong nemen op de concurrentie – you have to ‘walk the talk’.”

Maar hoe zorg je ervoor dat elk contact met de klant je merkbelofte overtreft? En dat je bedrijf in alle geledingen van je organisatie diezelfde onberispelijke customer experience biedt?

“Om samen met onze klanten tot die optimale dienst-, product- en merkbelevingen te komen, hebben we de senioriteit en het breed georiënteerde perspectief van CX-experten als Masood en Jelle nodig”, vervolgt Dennis Snijders, “Zij ontwerpen en ontwikkelen samen met onze klanten de grote of kleine innovaties die écht toegevoegde waarde brengen naar hun eindklanten.”

​iO is een blended agency. Wij brengen talent in marketing, technologie, content, strategie en creatie samen. Met ‘experience is everything’ als overtuiging helpen we onze klanten hun doelgroep een rijke en relevante merkbeleving te bieden. Zo konden we sterke merken als Audi, Brussels Airport, Efteling, Eneco, Fiberklaar en Worldline al helpen groeien.