Doyen Auto versnelt digitalisering met iO

iO zal het merk helpen bij de loyaliteits- en netwerkontwikkeling.

Brussel, 11 april 2023 — Na een tender waarbij verschillende agentschappen zich kandidaat stelden, koos Doyen Auto voor de experts van iO om de digitale marketing en verschillende netwerken van het bedrijf te versnellen.

Doyen Auto is actief in Frankrijk, België, Luxemburg en Nederland en is een centrale speler in de distributie van onderdelen en diensten voor professionals in de autowereld.

Digital marketing - voor meetbare waarde

Doyen Auto was op zoek naar een uitgelezen partner om alle digitale marketing te ondersteunen. En die vonden ze. iO zal het merk helpen bij de loyaliteits- en netwerkontwikkeling. De samenwerking start begin april al – een uitdaging, maar de iO-experts lopen over van enthousiasme om zich het DNA van Doyen Auto eigen te maken en de marketingacties op te starten.

About Doyen Auto

Doyen Auto, opgericht in 1922, is een belangrijke speler in de distributie van onderdelen en diensten voor de automobielsector. Doyen Auto is actief in België, Frankrijk, Luxemburg en Nederland en kan dankzij een krachtige logistiek snelle leveringen garanderen van meer dan 100.000 referenties uit zijn magazijnen. Doyen Auto stelt zijn efficiëntie ten dienste van zijn netwerken van API-distributeurs en Autodistributie, en 1,2,3 AutoService, Garage Requal, Garage AD, Vip Partner en TechExpert-reparateurs. De groep ging al talrijke partnerschappen aan met leveranciers van gereedschap, uitrusting en verbruiksgoederen, om zo goed mogelijk aan de behoeften van zijn netwerken te voldoen. De groep telt meer dan 500 medewerkers in 18 vestigingen. doyen-auto.com

iO is een blended agency. Wij helpen klanten zoals Audi, Brussels Airport, Efteling en Eneco om volledige merkervaringen van begin tot eind duurzaam vorm te geven en te verbeteren. Door de juiste expertise – strategie, creatie, technologie, marketing en data – slim te combineren, en actief samen te werken met onze klanten. Zo boeken we de digitale vooruitgang die klanten, gebruikers en mensen in deze tijden van een merk verwachten.

iO (voorheen Intracto Group) werd opgericht in 2005 en opereert lokaal en internationaal in opdracht van bedrijven, organisaties en overheden in België, Nederland, Zweden, Denemarken en Bulgarije.
iodigital.com