Dirk van den Bosch start als country director Nederland bij iO

iO versterkt marktpositie en versnelt groei met nieuwe topaanstelling in Nederland.

Blended agency iO kondigt met trots aan dat Dirk van den Bosch is aangesteld als country director Nederland. Deze strategische stap markeert een belangrijk moment in de groeistrategie van iO.

Met een uitgebreide ervaring in de digitale sector, onder andere als managing partner bij Newcraft en CEO bij Publicis One, brengt Dirk van den Bosch een schat aan kennis en expertise mee die cruciaal is voor de versterking van iO in Nederland.

Dirk van den Bosch over zijn nieuwe functie:

"Ik ben erg enthousiast om bij iO aan de slag te gaan, waar strategie, data, creativiteit en technologie samenkomen om onze opdrachtgevers te ondersteunen bij hun digitale transformatie met als doel om het beste commerciële resultaat uit hun kanalen te halen."

Pieter Janssens, CEO van iO, voegt toe:

"De uitgebreide ervaring van Dirk in de digitale industrie is een absolute meerwaarde voor iO. Dirk heeft veel ervaring in het samenbrengen van expertises en diensten en heeft meerdere bureautransformaties tot een succes gebracht. Zijn leiderschap zal ongetwijfeld onze groei in Nederland versnellen.”

Met meer dan 2.000 experts verspreid over vijf landen is iO een toonaangevende speler die bedrijven helpt bij het realiseren van tastbare resultaten en naadloze klantervaringen. Met Dirk van den Bosch aan het roer in Nederland, zet iO een belangrijke stap in het ondersteunen van merken, organisaties en overheden in hun digitale transformatie.

​iO is een blended agency. Wij brengen talent in marketing, technologie, content, strategie en creatie samen. Met ‘experience is everything’ als overtuiging helpen we onze klanten hun doelgroep een rijke en relevante merkbeleving te bieden. Zo konden we sterke merken als Audi, Brussels Airport, Efteling, Eneco, Fiberklaar en Worldline al helpen groeien.

iO werd opgericht in 2005 en opereert lokaal en internationaal in opdracht van bedrijven, organisaties en overheden vanuit onze verschillende campussen in België, Nederland, Zweden, Denemarken en Bulgarije. iodigital.com

Dirk van den Bosch, Country Director - The Netherlands, iO