Codezilla versterkt Intracto Group

Story image

Vanuit de ambitie om kwalitatief te groeien én vanwege de behoefte aan een verdere verdieping en verbreding van de dienstverlening, kiest Codezilla ervoor om toe te treden tot Intracto Group. Met 25 front-end development-experts zet Codezilla zich dagelijks met passie in om innovatieve front-end oplossingen te ontwikkelen voor haar klanten. Het Utrechtse bureau gelooft daarbij in een balans tussen samenwerking met de klant in-house en tegelijkertijd consultancy op afstand.

Intracto Group bouwt continu aan de verdere ontwikkeling van een geïntegreerd full-servicebureau. Een end-to-end partner voor klanten, die hen laat excelleren in de domeinen strategie, creatie, content, marketing en technologie.

Grote behoefte aan groei in front-end technologie

Martin Gritter, CEO Codezilla: "De noodzaak tot het intensiveren van digitalisering, waar COVID-19 mede voor heeft gezorgd, zette veel bedrijven aan het denken. Het belang van adequate en aantrekkelijke digitale toepassingen, die vooral gebruiksvriendelijk dienen te zijn, was nog nooit zo groot.

Front-end technologieën en -frameworks zijn essentieel voor het op maat maken van complexe (web-)applicaties. Dit is onze passie en onze toegevoegde waarde. Onze vakmensen werken in teams met onze klanten om zodoende hun digitale eisen en wensen te kunnen realiseren. We worden hierom gewaardeerd.

We werken al vanaf de oprichting van Codezilla - zes jaar geleden - succesvol samen met Frontmen. Hun samenwerking met Intracto Group, sinds 2019, is succesvol en heeft ons in onze keuze gesterkt. Voor zowel onze medewerkers als onze klanten nemen de digitale mogelijkheden sterk toe. Samen met Intracto Group kunnen we nóg meer inzetten op kennisdeling en ontstaan er legio ontplooiingsmogelijkheden."

Samenwerkingsmodellen van morgen opzoeken

Pieter Janssens, CEO Intracto Group: : "De professionele front-end expertise die we met de teamleden van Codezilla aan boord halen, versterk onze groep. Daarnaast is Codezilla voor Intracto Group interessant vanwege de diverse samenwerkingsvormen die ze met hun klanten hebben.

Naast externe expertise, zet Codezilla sterk in op in-house consultancy. Niet alleen voor een klant werken, maar echt mét de klant samenwerken. Daar willen we ook in de toekomst meer op inzetten. Niet louter een rol spelen als agency, maar veel meer als een waardevolle businesspartner. We hebben gezamenlijk hetzelfde doel: sámen met onze klanten groeien. En hoe dichter je bij de klant bent, hoe beter je dat kan."

Sterke groei voor Campus Utrecht

Brian Hirman, Director Corporate Development/M&A Intracto Group: “Onze campusfilosofie is ondertussen gekend: onze impact naar klanten maximaal verhogen door in te zetten op kennisdeling en het samenbrengen van talent. Dit in de context van een aantrekkelijk open huis waar experts en talent in strategie, creatie, content, marketing en technologie elkaar ontmoeten.

Met Codezilla kijken we samen naar een verdere versterking en verdieping voor onze Campus Utrecht, zodat het team en de klanten de voordelen van een end-to-end en full-servicepartner als Intracto Group kunnen ervaren.”

Story image

Over iO - Infinite Opportunities

iO is een groeiend team van experts, dat end-to-end diensten levert voor communicatie en digitale transformatie. Groot denkend, lokaal werkend. Vanuit strategie, creatie & content, marketing en technologie werkt iO samen met klanten om hun merk te versterken, digitale systemen te verbeteren en toekomstbestendig verder te groeien.

iO helpt klanten niet alleen om hun business-doelstellingen te behalen, maar samen met die klanten ontdekt én benut iO de eindeloze mogelijkheden – infinite Opportunities – die een voortdurend veranderende markt biedt.

Talent staat aan de basis van deze oneindige mogelijkheden. Daarom creëert iO een omgeving – met de campus als innovatieve broedplaats – waar talent kan opstaan, zich kan ontwikkelen, de ruimte krijgt, geprikkeld wordt én excelleert.

Klaar om in het onzichtbare van vandaag, morgen nieuwe mogelijkheden te zien.

iO (voorheen Intracto Group) werd opgericht in 2005 en bouwt sindsdien mee aan de business van nationale en internationale klanten zoals Audi, Brussels Airport, Efteling, Eneco en Sodexo.

iodigital.com

iO - Infinite Opportunities