5 Grand Prix Award nominaties voor iO

Vakmanschap in contentmarketing erkend met contentcampagnes voor Enexis, Hiscox, HISWA, NUOVO Scholen en de gemeente Den Haag

Blended agency iO is dit jaar maar liefst 5 keer genomineerd bij de Grand Prix Content Marketing Awards. Het gaat om succesvolle contentcampagnes voor Enexis (categorie B2C), Hiscox (B2B), HISWA (B2E), NUOVO Scholen (B2E) en de gemeente Den Haag (Non-profit). Bijzonder is dat het in alle gevallen gaat om een kans op de prestigieuze overall Awards. Op 12 november vindt de feestelijke uitreiking plaats in Amsterdam.

Aart Lensink, Managing Director iO Campus Utrecht:

"Dit is een prachtig bewijs dat we met iO niet alleen op technologisch vlak maar ook op contentvlak uitblinken. Onze boodschap aan merken en organisaties is helder: we transformeren complexe inhoud tot inspirerende content, doen dat op een extreem onderscheidende manier, altijd on-brand en met succes. We noemen dat High Quality Content Marketing. Het is mooi dat ook vakgenoten dat herkennen en erkennen."

Over de Grand Prix Content Marketing Awards

De Grand Prix Content Marketing is een prestigieuze prijsuitreiking die de allerbeste voorbeelden van contentmarketing erkent en beloont. Het is een jaarlijks evenement waarbij Awards worden uitgereikt aan de meest succesvolle contentstrategieën. iO won de felbegeerde prijs 'Bureau van het Jaar' tijdens de Grand Prix Content Marketing Awards 2023.

De Grand Prix Content Marketing is een platform waar marketeers en creatieve professionals hun werk kunnen delen, leren van inspirerende cases en erkenning krijgen voor hun inspanningen op het gebied van contentmarketing. De Grand Prix Content Marketing worden georganiseerd door MarketingTribune en het Genootschap van Contentstrategen.

​iO is een blended agency. Wij brengen talent in marketing, technologie, content, strategie en creatie samen. Met ‘experience is everything’ als overtuiging helpen we onze klanten hun doelgroep een rijke en relevante merkbeleving te bieden. Zo konden we sterke merken als Audi, Brussels Airport, Efteling, Eneco, Fiberklaar en Worldline al helpen groeien.